FANDOM

Kari Torimero - とりめろかり
Conceptart
Kari Torimero
Płeć Kobieta
Wiek 15 (13 kiedy została stworzona)
Wzrost 158 cm
Waga 53 kg
model 0129
Autor Latte (PolarLatte)
Ilustrator Latte
Dawca Głosu Latte
Narodowość Filipinka (nie oficjalnie)
Data wydania 13 maja 2016
Linki Oficjalna strona Youtube

Kari jest UTAUloidem autorstwa Latte. Jej atrybutem jest arbuz. Urodziny obchodzi 9-go maja, chociaż została stworzona 26-go października 2014 roku. Ma brata bliźniaka, który jest zarówno jej genderbendem- Kato Torimero.

Jej imię jest trochę ironiczne, biorąc pod uwagę, że projekt nie jest związany z jej imieniem (jeśli jej angielski voicebank i voicebank V3 nie są liczone).

OsobowośćEdytuj

Zazwyczaj jest pełna energii, ale też trochę nerwowa czy niespokojna. Potrafi być też na prawdę złośliwa. Zawsze stara się rozjaśnić atmosferę wokół niej. W pewnych momentach staje się już denerwująca, bo nie może zamknąć buzi. Prawdopodobnie powinna być trzymana publicznie na smyczy, bo inaczej ją zgubisz albo to ona zgubi ciebie. Zazwyczaj śpiewa spokojnie i delikatnie, ale zawsze stara się mieć kobiecy, dojrzały głos. Zawsze podejmuje się wyznaczonych wyzwań. Jest dość roztrzepana, jak opisuje ją jej brat.

Uwielbia ptaki, robienie żartów, arbuzy, prawdopodobnie słodycze, swoje pesymistyczne rodzeństwo, być wkurzającym dla rodziny i m.in. przyjaciół.Za do nie przepada za robakami, byciem samą w ciemnych miejscach, antysanitarystycznymi rzeczami, nie zależnie czym są (jest bakteriofobem i zarazkofobem), kopiującymi ludźmi oraz wyśmiewaniem się z niej, że nie umie mówić po fińsku (Tagalog). Nienawidzi swojego wzrostu, więc zawsze nosi buty z wysokim obcasem.

GaleriaEdytuj

VoicebankEdytuj

Kari Torimero V2 VCV VELOCITY: Edytuj

Jest to spokojny, kobiecy głos. Został wydany 16-go października 2014 roku. Posiada 5 pitchów- G3, C4, D#4, G4, C5. Najlepiej go używać z flagą F4C50L10EMs5 oraz Moresamplerem.

Kari Torimero V2 VCV VELOCITY
Optymalne gatunki Wszystkie
Optymalne tempo Nieznane
Częstotliwość 334.9 Hz (E4)
Aliasy Hiragana
Ilość próbek Nieznana
Optymalny zakres A3-E5
Wersja V2
Przykładowa piosenka Cardioid

Zalety

Ma dobrze zrobione oto.ini. Jest dobrze nagrany.

Słabości

Nieznane.

Kari Torimero V2.5 VCV Default Edytuj

Jest to cichy, spokojny, kobiecy głos. Został wydany 25-go października 2014 roku. Posiada 5 pitchów- G3, C4, D#4, G4, C5. Najlepiej go używać z flagą F4C50L10EMs5 oraz Moresamplerem. Można go pobrać tu (hasło: F).

Kari Torimero V2.5 VCV Default
Optymalne gatunki Wszystkie
Optymalne tempo Nieznane
Częstotliwość 324.2 Hz (E4)
Aliasy Hiragana
Ilość próbek Nieznana
Optymalny zakres F#3-E5
Wersja V2.5
Przykładowa piosenka Absolunote

Zalety

Słabości

Nieznane.

Ciekawostki Edytuj

  • Często używa filipińskich zwrotów, by zidentyfikować kogoś, np. ,,ate" (starsza siostra), ,,kuya" (starszy brat), ,,tita" (ciocia), or ,,tito" (wujek), nawet jeśli nie jest dobra w tym języku.
  • Jej ulubiona angielska fraza to ,,Spread your wings of imagination, and you'll be good to go!" (,,Rozłóż skrzydła swojej wyobraźni, a wtedy będziesz podążać właściwą ścieżką!")
  • Jej ulubiona japońska fraza to 「優しいね!あまりのあたしのすいかない!」/,,Yasashiine! Amari no atashi no suika nai!" (,,Jesteś taki słodki! Ale nie tak słodki jak mój arbuzek!")

Więcej z Fandomu

Losowa wiki