FANDOM

Sukone Tei - 健音テイ; すこねてい
Conceptart 200px-Sukone Tei
Płeć Kobieta
Wiek 19
Wzrost 171.2 cm
Waga 110.2 lbs (50 kg)
Typ/model VIPPERLOID/Q (Fonetycznie przypominające słowo "Kiru", co oznacza "zabijać" po japońsku)
Autor vip@2ch
Ilustrator Shouyu (oryginalnym ilustratorem/ką był/a uramiti, ale pierwszego kwietnia 2011r. przekazał/a on/a prawa autorskie dla Shouyu)
Dawca Głosu Futaba Kako (2)
Narodowość prawdopodobnie Japonka
Data wydania 21 czerwca 2010
Linki Oficjalna Strona, Sukottei Wiki, Bot Sukone Tei na Twitterze

Sukone Tei jest żeńskim VIPPERloidem, autorstwa vip@2ch, której ilustratorem jest Shouyo, a dawcą głosu Futaba Kako (2). Jej nazwisko oznacza "zdrowy dźwięk". Można są też nazywać Scottei (すこってい Sukottei); jest to gra słów. Scottie to marka bibułki Nippon Paper Crecia Co., Ltd. Nie ma nic wspólnego z Suiką Sukune ani Tei Shizuką. Atrybutem Tei jest ogórek i nóż do mordowania. Swoje urodziny obchodzi 19 czerwca 1991. Jej obsesyjną miłością jest Len Kagamnie. Ma ochotę zabić Hatsune Miku. Przyjaźni się z Yokune Ruko i Namine Ritsu, innymi VIPPERloidami.

OsobowośćEdytuj

Tei jest przedstawiana jako yandere - ktoś, kto zdarza się być kochający, lecz może stać się bardzo gwałtowny z jakiegokolwiek powodu; W jej przypadku będzie furiacka przez kogoś, kto dotknie Lena (jej miłość). Nie lubi każdego kto również go lubi (opinia fanowska). Zawsze próbuje zabić Miku, aby przejąć jej status prowadzącego Vocaloida/Utauloida. Nie lubi też Yukio Hatoyama, a jest to związane z japońskim sentymentem co do jego występu jako premiera. Gardzi Vocaloidami z pasją i ma dziwny fetysz na światła drogowe. Uwielbia ogórki, których używa do masturbowania się. Nie wstydzi się tego robić publicznie, jeśli jej chęć wzrasta. Jeśli chodzi o jej normalne cechy, lubi piec ciasta. Jej gniew prowadzi do wdrożenia operacji Bezpieczeństwa Publicznego (operacja policyjna) z JSS by ją ujarzmić. Co prawda nie lubi morderstw, ale jej natura yandere każe Tei je popełniać (ironiczna antypatia porównywalna z antypatią Iori Yagami do przemocy).

HistoriaEdytuj

Tei, podobnie jak Kasane Teto była trollem Vocaloidem, ale w przeciwieństwie do niej została wydana z głosem. Z tego powodu skusiła wielu do uwierzenia, że jest prawdziwym vocaloidem, po raz kolejny prowadząc VIPPERS do sukcesu. Ze względu na jej status stworzonej przez VIPPERs, już narodziła się z pewnym stopniem nienawiści, wykorzystywaną do oszukiwania ludzi, aczkolwiek dzięki jej "nieoryginalnemu wyglądowi" i osobowości yandere (jej obsesja na punkcie Lena i nienawiść do Miku zaskoczyło i rozgniewało fanki, wraz z jej podobieństwem do wielu "źle" zaprojektowanych fanowskich charakterów Vocaloidów i UTAUloidów), ona już posiada wielu zwolenników wśród trolli za jej niesamowitą zdolność do bezgranicznego denerwowania ludzi. Jest ona także parodią tego, jak większość Utauloidów czy generalnie fandom projektuje postacie: jej sharingan jest ukłuciem w wiele fanfików/OC Naruto, których autorzy tworzą swoje postacie z sharinganami, o mocy ekskluzywnej w klanie Uchiha; jej "nieoryginalny" głos jest ukłuciem w wiele fanowskich Vocaloidów często bazowanych na Miku, a jej sailor fuku design jest również ukłuciem w to, jak większość Utauloidów naśladuje części designu Rin.

GalleriaEdytuj

Konfiguracja głosuEdytuj

Tei to japoński VB. Konwersja na romaji jest wymagana dla zachodnich użytkowników. Jej voicebank można pobrać tutaj. Hasło do ściągnięcia voicebanku to tei. Append Whisper można znaleźć tutaj, a hasło do niego jest takie samo. Jej voicebank  VCV znajduje się na jej wiki. Voicebank jest często aktualizowany i posiada dostępne appendy.

Sukone Tei
Optymalne gatunki rock, muzyka gotycka
Optymalne tempo 45~120 BPM
Optymalny zakres D3~D5
Aliasy kodowana w kanie
Przykładowa piosenka Dango Daikazoku

Zalety

VCV, brzmi naturalnie i realistycznie

Słabości

Nieznane

Zasady użytkowaniaEdytuj

Tei Sukone ma zasady regulujące narzucone przez autora w odniesieniu do używania zarówno voicebanku jak i postaci.
UWAGA: To nieoficjalne tłumaczenie służące do pomocy użytkownikowi. Jakiekolwiek pojawiające się pytania powinny zostać rozstrzygnięte poprzez oryginalny japoński tekst możliwy do przeczytania tutaj. UTAU Wiki nie będzie odpowiedzialne za dokładność i wiarygodność tego tłumaczenia i nie będzie ponosiła jakiejkolwiek odpowiedzialności za konsekwencje używania tego materiału.

Poniższe zasady odnoszą się do zarówno postaci jak i voicebanku UTAU Tei Sukone.

1. Uprawnienia
Użytkownicy są zobowiązani do przeczytania i wyrażenia zgody co do tych paragrafów oraz poniższej treści podczas korzystania z Tei Sukone (lub Sukottei).

  • Nie używaj Tei Sukone do naruszania praw i rozporządzania oraz promowania akcji, które łamią prawa i rozporządzenia.
  • Nie stosuj Tei Sukone w obraźliwy sposób do zasad i nakazów publicznych.
  • Nie używaj Tei Sukone do oszczerstwa i zniewagi osób trzecich person/partii.
  • Nie podawaj się za twórcę/ów Tei Sukone.
  • Nie sprzedawaj voicebanku i postaci Tei Sukone w sposób komercyjny.
  • Upewnij się, że napisałeś imię Tei Sukone (健音テイ) lub Sukottei (すこってい) w twoim dziele kiedy używasz tego voicebanku lub postaci.

2. Zarzuty
Autor/rzy nie będą ponosić jakiejkolwiek odpowiedzialności za wypadki i straty podczas używania voicebanku i/lub postaci Tei Sukone.
Korzystaj z tego voicebanku i/albo postaci na własne ryzyko.

3. Zakazy i przypomnienia
a) Wyrażanie polityczne

Brak limitów, jednak użycie, które narusza zasady użytkowania powyżej jest zabronione.

b) Wyrażanie religijne

Wyrażanie religijne, które promuje konkretną grupę religijną jest zakazane.

c) Wyrażanie seksualne (NC-17), wyrażanie groteski i/lub przemocy

Nie jest ograniczone dopóki komunikat o ostrożności i tagi są wyraźnie napisane.

d) Zamieszczanie na PIAPRO

Nie zamieszczaj Tei Sukone ani prac z wykorzystaniem Tei Sukone na PIAPRO. (PIAPRO jest tylko dla Vocaloidów i ich pochodnych, które są dystrybuowane przez Crypton.)
Autor(owie) nie ponoszą odpowiedzialności za incydenty spowodowane naruszeniem tego zakazu.

4. Modyfikacja i redystrybucja voicebanku

  • Nie ma ograniczeń co do modyfikacji voicebanku (np. usuwanie szumu, manipulacja pitchów)
  • Nie ma ograniczeń co do resetowania parametrów.
  • Redystrybucja tego voicebanku jest zabroniona.
  • Redystrybucja edytowanego/zmodyfikowanego voicebanku jest zabroniona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki