FANDOM

Sroka Małgorzata
Conceptart
Megconcept.png
Płeć kobieta
Wiek 16 lat
Wzrost 178 cm
Waga

59 kg

Typ/model nie posiada
Autor Ney Cinnamel
Ilustrator Ney Cinnamel
Dawca Głosu Ney Cinnamel
Narodowość Polsko-Brytyjska
Rasa człowiek
Data wydania 23 maja 2014
Linki strona w budowie

Meg, Małgosia, Małgorzata to polski utauloid autorstwa Ney Cinnamel. Jej atrybutem jest niebieska margerytka. Po raz pierwszy została wydana w maju 2014 roku.

OsobowośćEdytuj

Jest bardzo towarzyska i ma wielu znajomych, uwielbia wspólpracować z innymi utauloidami. Szczególnie dobrze śpiewa jej się z Przemkiem, a jej najlepszą przyjaciółką jest Rainbow Cloud. Uwielbia biszkopty, ale nie znosi kisielu i żelków. Jej wizerunek jest stylizowany lekko "na chłopczycę".

GaleriaEdytuj

VoicebankEdytuj

Małgosia jest jednym z pierwszych utauloidów posiadających polski voicebank typu CVVC, a także pierwszym korzystającym z reclisty White-Pencil. Obecnie jej voicebank w wersji 1.4 nie jest już dostępny publicznie do pobrania, trwają prace nad jej angielskim VCCV oraz polskim CCVVC.

Sroka Małgorzata v1.4: CVVC Polskie
Optymalne gatunki ballada, jazz, pop, dance
Optymalne tempo nieznane
Aliasy brak
Ilość próbek nieznana
Optymalny zakres E3~G#4
Wersja v1.4
Przykładowa piosenka Dżem! ft. Dżemuloid

Zalety

Ciepłe, dojrzałe, kobiece brzmienie. Idealne dla wolniejszych, polskich piosenek. Nagrania są w dobrej jakości, głos jest stabilny, a wszystkie próbki zostały nagrane na tej samej wysokości.

Słabości

Na wyższych nutach jej głos może brzmieć trochę nosowo, lepiej radzi sobie na niższych dźwiękach. Ma stosunkowo niewielką skalę głosu. Bardzo ciężko ją zrozumieć w szybkim tempie. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki