FANDOM

100px-0,101,0,100-Rook-icon.png 
ROOK

(ルーク- Ruuku)

ZNACZENIE IMIENIA:
ルーク (Rook) - brak znaczenia.

TYP: NONE
MODEL: 69
PŁEĆ Mężczyzna SKALA GŁOSU E1~E4 RELACJE Yokune Ruko (inny vip@2ch i oryginalny produkt)
WIEK 13 (oficjalny)
19 (fanowski)
OPTYMALNE GATUNKI obojętne WITRYNA INTERNETOWA Voicebank for UTAU: "Rook" wiki (UTAU向け音源:「ルーク」wiki
WAGA Nieznana ATRYBUT Kość (w psiej formie), czarna herbata (w ludzkiej formie) AUTOR Yuji
WZROST 6'9" DAWCA GŁOSU Yuji LINKI DO OBRAZÓW CONCEPT ART, DOG FORM, PIAPRO, PIXIV, DEVIANT ART, GELBOORU, GOOGLE IMAGE, PHOTOBUCKET
URODZINY nieznany LUBI czarną herbatę, spanie, Ruko PRZYDATNE LINKI NICO NICO DOUGA, YOUTUBE
DATA WYDANIA 17 listopada 2009 NIE LUBI kotów (w psiej formie) PRZYKŁADOWA PIOSENKA Nieznana
OSOBOWOŚĆ: Rook jest leniwy. Z powodu jego niskiego wzrostu, nosi buty na platformie. Posiada moc przemieniania się w psa. Jest określany jako towarzysz Ruko. Lubi również spać tak jak ona, jako powód wzrostu.

Kolor włosów: Czarne, krótkie włosy z czerwonym pasemkiem po lewej. Posiada ahoge (śmiesznie sterczące włosy) by design sprawiał wrażenie wysokiego.
Nakrycie głowy:brak.
Kolor oczu: Czerwone.
Słuchaki: Czarny zestaw z czerwonym podświetleniem. Nie posiada ustnika.
Dress: Ciasny, czarny tanktop i czerwony trencz z kołnierzem psa. Ciasne, czarne spodnie mocowane z taśmami na rzepy dla wygody w jedo psiej formie, z czarnymi butami na platformie. Nosi inne buty na platformie na każde spotkanie(?).
Inne: Posiada mikrofon z długim kablem.
Ulubiona fraza: Matasetana! (待たせたな!; Przepraszam, że musiałeś czekać!)
Narodowość/Rasa: Prawdopodobnie japońska.

Rook pochodzi od Yokune Ruko. Głos męskiego banku Ruko miał być podkładany przez Yuji. Jednak, miesiąc przed dystrybucją voicebanku UTAU, członkowie 2ch thread zdecydowali, że nagranie nie było wystarczająco dobre.

Po projekcie Yokune Ruko koncept voicebanku z głosem Yuji pozostał i dla Rooka został stworzony osobny projekt

Japoński voicebank kodowany w Hiraganie, który może wymagać konwersji na romaji dla zachodnich użytkowników. Jego voicebank może być ściągnięty ze strony internetowej.

Piapro, operowane przez Crypton, przyjmuje ilustracje Rooka. Aby rozjaśnić problemy związane z prawami autorskimi, użytkownicy mogą jedynie umieszczać obrazy na stronie (potrzebne jest konto), na Piapro i TWIN DRILL, a twórcy Rooka pozwalają na używanie ich w niekomercyjny sposób. Użytkownicy muszą zamieścić link do oryginalnej ilustracji. Należy kliknąć "創作ツリー", wtedy otwiera się kolejna karta, następnie wkleić link do obrazka w pole "元になった作品のピアプロURLを追加して下さい。", a potem kliknąć "親作品を追加する".

Rook posiada zasady użytku co do voicebanku, jak i postaci.
DISCLAIMER: To nieoficjalne tłumaczenie dla pomocy użytkownikom. Jakiekolwiek pojawiające się pytania powinny zostać rozstrzygnięte poprzez oryginalny japoński tekst możliwy do przeczytania tutaj. UTAU wiki nie odpowiada za dokładność tłumaczenia tego regulaminu i nie bierze odpowiedzialności za żadne konsekwencje związane z używaniem tego materiału.

  1. Dystrybucja produktów z użytkiem banku brzmień jest dozwolona. Powinno się jednak zawiadomić o tym autora voicebanku, gdyż bank brzmień UTAU jest produktem zrobionym przez człowieka.
  2. Używanie banku do szkodzenia innym lub rzeczy niezgodnych z prawem jest niedozwolone. Autor nie odpowiada za problemy nieodpowiednim zachowaniem lub użytkiem banku.
  3. Co do użycia głosu czy postaci w pracach R-18 (tzw. hentai), nie ma żadnych limitów, jeśli dane związane z TPO są spełnione i załączone ostrzeżenie o materiale.
  4. Bank ani postać nie może być używana do rzeczy związanych z polityką.
  5. Bank ani postać nie może być używana do rzeczy związanych z religią, z wyjątkiem dla kolęd/pieśni.
  6. Brutalność: nie ma żadnych limitów przy elementach, na które pozwala TPO, dodatkowo powinno być załączone ostrzeżenie o materiale.
  7. Użytkownicy YouTube i NicoNicoDouga nie muszą wysyłać informacji zwrotnych związanych z użytkiem banku brzmień lub postaci.
  8. Wszystkie ilustracje, muzyka i klipy otagowane/związane z Rookiem muszą być przygotowane w odpowiedni sposób, np. otagowane ルーク(utau), aby zapobiec nieodpowiednim tagom. Prosimy o rozsądek co do tego.
  9. Redystrybucja tego banku jest niedozwolona, chyba, że oryginalny plik zaginie. Tylko w tym wypadku możliwe jest przesłanie go na inną stronę.
  10. Rook nie ma skonfigurowanego oto.ini. Możesz bez przeszkód dystrybutować naprawiony plik oto.ini.
  11. Autor nie bierze odpowiedzialności za problemy spowodowane przez użytek VB lub postaci.

Ten artykuł jest bazowany na dostępnych informacjach z oficjalnej strony. Detale zawarte w tym artykule mogą zostać zmienione bez wcześniejszych upomnień.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki