FANDOM

Amane Luna - 天音ルナ - あまねるな
Conceptart
Luna-icon
Płeć kobieta
Wiek 18
Wzrost 5'0" ft (153 cm)
Waga sekretna
Typ/model Oswojony królik wcielony do ciała ludzkiego/

0815

Autor Mikoze (三日月)
Ilustrator Mikoze (三日月)
Dawca Głosu Mikoze (三日月)
Narodowość nieznana
Rasa nieznana
Data wydania 19 października 2008
Linki Cool Moonlight Rabbits (月光兎涼) STARYNOWYTwitter

Luna Amane jest utauloidem autrostwa Mikoze wydanym 18 października 2008. Jej imię oznaczaDźwięk Niebios (Amane), a nazwisko -ルナ (Luna) -  to zromanizowane słowo "Księżyc" po łacinie. Jej model, 0815, to data "Juugoya" (十五夜, Jpn.) lub "Zhong qiu jie" (中秋節, Chiń.), według kalendarza księżycowego jesienne żniwa i festiwal pełnego Księżyca. Jej atrybutem jest trawa pampasów, czyli tzw. susuki.

Waga Luny jest trzymana w tajemnicy, gdyż Luna jest jedną z tych dziewczyn, które nie chciałyby, aby dane o ich wadze były znane. Tak samo z resztą jej "3 wymiary" - są klasyfikowane jako "prywatne informacje".

Jej męska wersja, Mono Amane, jest uzyskiwana poprzez modulację głosu. Luna ma kanoniczną partnerkę w piosenkach i jest nią Nagone Mako, a jako jej poprzedni własciciel podawany jest Yomiko Kouzuki.

"Mikaze", pseudonim autorki, jest grą słowną. 三日月 może być także czytane jako "mikadzuki", czyli półksiężyc

OsobowośćEdytuj

Amane jest youkai oswojonego królika. Cicha osoba, lubi spanie i ciche miejsca, choć sport nie idzie jej dobrze. Często ucina sobie drzemki i może być zauważona, jak śpiewa, kiedy widzi Księżyc w nocy. Jej pociąg do Księżyca może być zainspirowany tradycyjnym japońskim mitem o królikach przebywających na Księżycu.

Bardzo lubi Ciastka Księżycowe, puszyste rzeczy oraz pierożki ryżowe, za to nie lubi sportu.

Ulubioną frazą Luny jest "Hayaku ningen ni naritaaai!" (早く人間になりたーい!; Chcę być prawdziwym człowiekiem tak szyyybko, jak to możliwe!)

GaleriaEdytuj

VoicebankEdytuj

Głos Luny jest dużo mniej powiewny i robotyczny niż innych UTAUloidów, zatem ma łatwiejszą wymowę mimo faktu, że jej VB zawiera tylko japońskie fonemy.

Luna Amane - japońskie VCV
Optymalne gatunki nieznane
Optymalne tempo nieznane
Aliasy hiragana do romaji
Ilość próbek nieznana
Optymalny zakres nieznany
Wersja nieznana
Przykładowa piosenka Calc.

Słabości nieznane

Zalety nieznane

Warunki użyciaEdytuj

Amane ma regulującą politykę narzuconą przez autora co do wykorzystania zarówno voicebanku jak i postaci.
DISCLAIMER: To jest nieoficjalne tłumaczenie pomocy użytkownika. Wszelkie powstałe pytania będą rozstrzygane w oryginalnym japońskim tekście umieszczonym tu. UTAU wiki nie będzie odpowiedzialna za precyzję i rzetelność tego tłumaczenia i nie będzie ponosić żadnych odpowiedzialności za konsekwencje, które wynikną z użycia tego materiału.
Jest to tłumaczenie tłumaczenia z japońskiego na angielski zamieszczonego na angielskojęzycznej UTAU wiki.

Voicebank

  1. Kiedy używasz tego voicebanku w celach komercyjnych, wcześniej daj znać autorowi.
  2. Z wyjątkiem wykorzystywania do celów komercyjnych, wcześniejsze potwierdzenie nie jest koniecznie wymagane do publikowania/transmitowania twojej pracy używającej tego VoiceBanku.
  3. Z wyjątkiem wykorzystywania do celów komercyjnych, imiona Luny Amane i dawcy głosu nie muszą być napisane na twojej pracy.
  4. Pamiętaj, aby napisać imię Luny Amane na twojej pracy, kiedy używasz tego VoiceBanku do celów komercyjnych.
  5. Z wyjątkiem regulacji ustaw i rozporządzeń, nie ma nałożonych ograniczeń na treść twojej pracy przy użyciu tego VoiceBanku.
  6. Brak ograniczenia nałożonego na przetwarzanie tego voicebanku, zmianę tego voicebanku i/lub resetowanie parametrów tego voicebanku. Uprzednie/późniejsze potwierdzenie nie jest koniecznie wymagane.
  7. Redystrybucja jest dopuszczona tylko pod warunkiem, kiedy link do pobrania nie działa. Jeśli znaleziono niedziałający link, proszę dać autorowi znać.
  8. Dystrybucja przetworzonego, zmienionego i/lub zresetowanego voicebanku (pliki WAV i/lub zresetowane parametry platformy Utau) jest dopuszczona pod warunkiem, że zawiadomienie o nieoryginalnym voicebanku jest napisane wyraźnie.
  9. Podszywanie roszczenia praw autorskich lub mylące twierdzenie jest zabronione.

Postać

  1. Nie ma nałożonych ograniczeń na używanie tej postaci.
  2. Kiedy używana z innymi postaciami Vocaloid/Utauloid, warunki użycia tych posatci stosuje się również do postaci Luny Amane.

Ten artykuł został skopiowany z angielskiej UTAU Wiki i przetłumaczony przez użytkowników. Link do oryginalnej strony znajduje się tutaj. Szczegóły mogą ulec zmianie w każdej chwili bez powiadomienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki