FANDOM

LaKe - ラケ
Conceptart
Lake.png
Płeć Kobieta
Wiek 15 lat
Wzrost 170cm
Waga Nieznana
Typ/model 14R63
Autor Lisska
Ilustrator Lisska
Dawca Głosu Lisska
Narodowość Polka
Rasa Człowiek
Data wydania 5 kwietnia 2014
Linki Youtube

LaKe to żeński UTAUloid autrstwa Lisski. Urodziny obchodzi 14 stycznia. Posiada młodszą siostrę Olimpię oraz Ir. Przyjaźni się z Karrut@. Jej atrybutem jest stokrotka.

OsobowośćEdytuj

est radosna i trochę głupia (ale inteligentna). Zawsze cieszy się każdym dniem i to jak tylko może. Uwielbia się wygłupiać i rozśmieszać innych nawet, jeśli niektórzy mogą po jej wygłupach uznać ją za nienormalną (bo mimo, że o tym wie, uważa że najważniejsze są uśmiechy ludzi). Jest strasznie niezdarna i potrafi niezwykle krakać (imię indiańskie wymyślone dla niej przez jej siostrę : Krucza Łajza). Nie cierpi motyli, gdyż kiedyś oblazły ją całą i od tamtego czasu brzydzi się ich włochatych nóżek, sterczących czółek i zawiniętych trąbek. Kiedy jest zła, można to rozpoznać po pewnym tiku nerwowym - podskakującym prawym oczodole (zapewne już widzieliście kiedyś coś takiego). Robi się wtedy poważna i strasznie sztywna. Nie jest łatwo ją wkurzyć, no chyba że chodzi o jej rodzeństwo, w stosunku do których jest bardziej surowa, jednak to z miłości. Gdy widzi kogoś w potrzebie, musi od razu pomóc (nie zawsze wychodzi tak jak miało być), jednak często się boi, gdyż brak jej tężyzny fizycznej. Jest wstydliwa w nowych kontaktach i dlatego wszyscy na początku biorą ją za uprzejmą i cichą, ale gdy się przyzwyczai, zaczyna pokazywać wariacką część siebie. Tańczy i śpiewa, wygłupia się, robi durne (aczkolwiek śmieszne) komentarze, krzyczy i bawi się na środkach ulic, w sklepach i wszędzie. Czyli można by rzec, że nie wstydzi się niczego i nigdzie... no chyba, że w miejscach do tego przeznaczonych. Na dyskotekach, scenie, występie, tańcach, konkursach zjada ją straszna trema.

Lubi grać na pianinie, ukulele, zwierzęta, wesołe miasteczka, wygłupy, naukę języków, wąsy milorda, rysować, wyścigi na krzesłach biurowych (na kółkach), kolory, naturę, Tańczyć i śpiewać w miejscach do tego NIE przeznaczonych. Nie przepada za motylami, cukierkami z prawie czystego cukru, ciemnością, fizyką, colą, ciszą, dyskotekami (wstydzi się), pesymizmem, horrorami, spaniem, karuzelami oraz łaskotkami.

GaleriaEdytuj

VoicebankEdytuj

Jej voicebank jest przeznaczony do języka japońskiego

LaKe
Optymalne gatunki Wszystkie
Optymalne tempo Nieznane
Aliasy Nieznane
Ilość próbek Nieznane
Optymalny zakres Nieznane
Wersja 1
Przykładowa piosenka Hirari Hirari

Zalety

Posiada słodki, cichy głosik. Ma w miarę dobrą jakość.

Słabości

Oto.ini jest niedopracowane.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej wygląd jest nadal w "fazie testowej" więc może się jeszcze zmienić, ale kolorystyka zostaje.
  • Jest chorowita, ale jakoś się trzyma.
  • Lubi przystojniaków
  • Jest roztrzepana i ma sklerozę.
  • Brzydzi się włosów - gdy leżą jakieś "bezpańskie" przechodzi ją dreszcz, a że jest też czasem leniwa gdy jej włosy są klejące i zaszyplone nie może na nie patrzeć ani ich dotykać więc robi z nich kitek, zamiast je umyć i rozczesać.
  • Na jednej nodze nosi rozdartą raistopę, a na drugiej opuszczoną na dół, za luźną zakolanówkę.
  • Lubi zmieniać fryzurę
  • Potrafi wybekać alfabet

Więcej z Fandomu

Losowa wiki