FANDOM

Kobashigawa Makoto - 小橋川 誠
Conceptart
Makotoznowu.png
Płeć Kobieta
Wiek 19 lat
Wzrost 183 cm
Waga

Teraz: 144 kb

Wcześniej: 43 kg

Typ/model Nieznany
Autor Syuona / Mizu
Ilustrator Syuona
Dawca Głosu Syuona
Narodowość Nieznana
Rasa Teraz: Wirus będący w stanie wyjść z urządzenia ukazując się w postaci ducha.

Wcześniej: Pół demon - pół człowiek

Data wydania Jeszcze niewydana
Linki SC

Kobashigawa Makoto to żeński UTAUloid autorstwa Syuony i Mizu. Jej imię oznacza prawdę (Makoto - 誠), natomiast nazwisko rzekę z małym mostem (Kobashigawa - 小橋川). Znakiem rozpoznawczym Makoto jest trzecie oko, które chowa pod bluzką. Znajduje się ono na plecach oraz jest umieszczone na środku czarnego znamienia/tatuażu w kształcie trójkątu. Samo oko ma wielkość dłoni, może troszkę wicęj. Makoto powstała dokładnie 2 grudnia 2015 roku. Z początku posiadała tylko wygląd, lecz Syuona dwa dni później zrobiła jej pierwsze VB.

OsobowośćEdytuj

Makoto jest dość spokojna i bardzo małomówna. Rzadko kiedy ukazuje jakiekolwiek emocje. Odzywa się najczęściej kiedy śpiewa, oraz podczas rozmowy z  Fune lub Saino, które są jej przyjaciółkami. Rzadko gdziekolwiek wychodzi, ponieważ boi się tłumów. Makoto wręcz kocha owady, gady i wszelakie zwierzęta. Posiada wielką jaszczurkę, pytona, gekona, tarantule oraz małego skunksa, którymi często straszy przyjaciółkę. Obchodzi swoje urodziny w dniu jej stworzenia, czyli 2 grudnia.

Z dniem 29 stycznia 2016 roku dusza Makoto została zmodyfikowna, przez co Makoto głównie musi przebywać w urządzeniach takich jak komputer czy telefony. Przemieszcza się po urządzeniach będąc indentyfikowana jako wirus. Głównie siedzi w telefonie Fune.

GaleriaEdytuj

VoicebankEdytuj

Voicebank to japońskie CV.

Kobashigawa Makoto - CV Japońskie
Optymalne gatunki Dowolne
Optymalne tempo Niezbyt wolne, jednak też niezbyt szybkie
Aliasy Romaji do Hiragany
Ilość próbek 140
Optymalny zakres C#3~G#4
Wersja Pierwsza
Przykładowa piosenka Hello Planet

Zalety

Dobre oto oraz dobra jakość dźwięku.

Słabości

Amatorsko nagrany VB. Mimo, że jest kobietą, brzmi jak chłopiec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki