FANDOM

Kisekine Jagoda - 奇跡音 ヤゴダ
Conceptart
Concept art.png
Płeć Kobieta
Wiek 13 lat
Wzrost 170cm
Waga 47kg
Typ/model Nieznany/K01
Autor Mti (2002madzia)
Ilustrator Mti (2002madzia)
Dawca Głosu Mti (2002madzia)
Narodowość Polka
Rasa Człowiek
Data wydania Niewydana
Linki dA; blog

Jagoda to żeński UTAUloid autorstwa Mti. Jej nazwisko oznacza 'cudny dźwięk'. Atrybutem Kisekine są jagodowe babeczki. Urodziny obchodzi 2 sierpnia. Ma młodszą siostrę- Kisekinę Mayę oraz wroga, Akiego Samuine.

OsobowośćEdytuj

Jagoda jest bardzo nieśmiała i cicha. Nie lubi rozmawiać z innymi, woli iść na łąkę i poczytać swoją ulubioną mangę. Przez swoją nieśmiałość, nie umie się sprzeciwić i powiedzieć "nie". Lecz czasem potrafi się przemóc, zaczyna wtedy głośno krzyczeć, lub wybucha płaczem. Boi się prawie wszystkiego, a najbardziej swojej siostry. Przez nią zaczyna się jąkać. Kiedy pierwszy raz kogoś widzi, boi się nawiązywać z nim kontakt wzrokowy i czeka, aż ta osoba zacznie rozmowę. Na początku wydaje się zimna, lecz kiedy już kogoś pozna, stara się z nim zaprzyjaźnić i okazuje się, że jest milutka. Lubi mangi, muzykę, jagody i grę na gitarzę. Nie lubi hałaśów, publicznych występów, swojej siostry i Akiego.

HistoriaEdytuj

Pomysł zrobienia własnego UTAU wpadł autorce do głowy pod koniec wakacji 2014. Przeglądała wtedy jedną z dyskusji na Vocaloid Wiki. Dyskusja była o 'polskim Vocaloidzie' i była tam wzmianka o UTAU. Ta nazwa zaciekawiła Mti i postanowiła zrobić własnego. Tu właśnie pojawił się problem. Chodziło o design. Autorka przeszukała całą swoją teczkę z fanartami Vocaloidów i natrafiła na fanart Kagamine Rin w stroju zaprojektowanym przez nią. W szkole, na przerwie odrobinę go zmodyfikowała. Mianowicie zamiast Rin narysowała postać podobną do siebie. Początkowo UTAU miała się nazywać "Jago-chan", lecz autorka porzuciła ten pomysł i dała jej na imię "Kiseki", co także porzuciła. W końcu postanowiła to połączyć i dorzucić "ne". Tak powstała Kisekine Jagoda.

GaleriaEdytuj

VoicebankEdytuj

Głos Jagody ma dosyć dziecinne brzmienie. Nie nadaje się do śpiewania za wysokich, ani za niskich piosenek (przy których brzmi właściwie chłopięco). Jest na razie udostępniony jednej osobie i niedługo ma być rozpoczęte nagrywanie aktualizacji.

Zaktualizowany głos ma być bardziej szepczący i odrobinę niższy.

10 marca autorka wyjawiła nazwy dla dwóch appendów Jago. Mają się nazywać: "Mori" oraz "Mepurushiroppu", nie zostało jednak ujawnione, jakie będą to głosy.

Kisekine Jagoda: CV japońskie
Optymalne gatunki Nieznane
Optymalne tempo ???
Aliasy ???
Ilość próbek ???
Optymalny zakres G#3~F#5
Wersja ???
Przykładowa piosenka Ayano's Theory of Happiness (tylko refren)

Zalety

Jakie zalety ma voicebank?

Słabości

Jakie słabości ma voicebank?

CiekawostkiEdytuj

  • Jest pierwszym UTAU autorki,
  • Podczas robienia jej oto.ini autorka się kompletnie wściekła, ponieważ Jagoda ma bardzo cichy głos i trudno je zrobić,
  • Jagoda jest wzorowana na swojej autorce zarówno wyglądem, jak i charakterem,
  • Mti często wymyśla dla niej różne ksywki: Jago, Jago-chan, Kiseki, Jagone, Neja,
  • Kiedyś była polskim androidem, lecz jej twórca nauczył ją, co to uczucia, wtedy stała się człowiekiem,
  • Występuje w mandze autorki jako główna bohaterka,
  • Miała być jej hiszpańska i francuska wersja, co jednak okazało się niewypałem (autorka zdała sobie sprawę, że nic po francusku nie wypowie, a sama różnorodność w hiszpańskiej wymowie przyprawiła ją o dreszcze).

Samuine AkiEdytuj

Samuine Aki ma być kolejnym UTAUloidem autorki. Jak na razie jego głos można uzyskać przez użycie flag g+20. Jednak zapowiedziany jest również jego własny VB.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki