FANDOM

Kawaiine Ketsu - かわいいね けつ
Conceptart
Kawaine ketsu.jpg
Płeć kobieta
Wiek nieznany
Wzrost 130 cm
Waga 12 ton
Typ/model android
Autor Yandere Maya
Ilustrator Yandere Maya
Dawca Głosu Yandere Maya
Narodowość japońsko-koreańsko-polska
Rasa wojskowy android do zadań specjalnych 
Data wydania 8 pażdziernika 2016

Kawaine Ketsu to UTAUloid stworzony przez Yandere Maya (znaną też jako YukiAmai). Jej imię oznacza słodki dźwięk jedzenia. Jej atrybut to naszyjnik z modelinowym brokułem (dostała go od siostry). Urodziny ma 11 listopada, zostala stworzona na cześć żołnierzy poległych. Ma siostrę Kawaine Tetsu 02 - jest to nowszy model androida-żołnierza. 

OsobowośćEdytuj

Ketsu jest cicha i niedostępna dla obcych, jest też spokojna, ale kiedy przychodzi co do czego, to potrafi być agresywna. Często lubi się bić kiedy urażony zostanie ktoś, na kim jej zależy. Sama nie przejmuje się krytyką chyba, że obraża się jej siostrę lub żołnierza - nie toleruje braku tolerancji. Jest patriotką i bardzo lubi brać udział we wszystkich marszach, akcjach, zbiórkach charytatywnych. Jako, że jest testowym modelem, wystepują u niej różne spięcia i wtedy nie panuje nad sobą i swoimi emocjami. Podkochuje się w żołnierzu numer 453 (Ryoko). Lubi bardzo brokuły mimo, że ich nie je, bo jest androidem. Lubi też czasem płakać w poduszkę (jest bardzo wrażliwa).

GaleriaEdytuj

VoicebankEdytuj

Voicebank Kawaiine Ketsu to japoński VCCV z bardzo wyjątkowym akcentem wykreowanym na wschodnio-japoński dialekt. Posiada mnóstwo dodatkowych nagrań, dzięki czemu może śpiewać w wielu językach, np. po hiszpańsku.

Kawaine Ketsu - VCCV japońsko-hiszpańskie
Aliasy tak
Ilość próbek 1200
Wersja 0v1
Przykładowa piosenka Happy death

Zalety  Bardzo realistyczny, łatwy dla początkujących użytkowników, posiada oddechy początkowe i końcowe, ma wspaniałą jakość i bardzo dobre oto.ini.

Słabości

Czasem brzmi jak mały chłopiec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki