FANDOM

Hajime.png

Obecny wygląd UTAU

WAVEcleardociety.jpg

Stary wygląd

Hajime Tameiki (wcześniej【NoName Project】)

UTAU wyprodukowane w Polsce na przełomie lipca i sierpnia 2014 roku.Za realizację projektu i nagranie odpowiedzialny jest NDash.

Od początków do dziś

Głównym celem projektu było stworzenie UTAU brzmiącego męsko i w miarę możliwości (szczególnym problemem był brak odpowiedniego mikrofonu) dobrze brzmiącego UTAU. Przez dłuższy czas bez określonego wyglądu tworzone były kolejne covery, dzięki którym ujawniły się błędy i niedociągnięcia. Większość prac wylądowało na wieczne czasy w przysłowiowej szufladzie, niektóre znalazły się na YT.

W międzyczasie poza podstawowym VB powstały także inne, dodatkowe, jednak żaden z nich nie okazał się na tyle satysfakcjonujący aby gdziekolwiek go udostępnić. Dopiero w sierpniu 2015 roku stworzony został aktualna wersja VCV, obecnie najnowsza wersja UTAU.

Z dniem 04.05.2016 (czyli prawie dwóch latach od powstania) UTAU uzyskało swój prototypowy, a zarazem obecny wygląd. Należy wspomnieć, że z powodu braku odpowiednich umiejętności plastycznych autora wygląd ten jest graficzną modyfikacją pojedynczych elementów autorstwa różnych osób, które autor jedynie połączył w całość.

Dema:

  • CV (standard)
  1. Ura-omote Lovers
  2. WAVE
  3. Macaron
  4. Six Trillion Years and Overnight Story
  • CV (whisper)(beta)
  1. Dolls
  • VCV
  1. VOiCE
  2. Hirari, Hirari
  3. Beats of Silence
  4. Big Brother
  5. Satisfaction
  6. Heart Beats
  7. Hurting for a Very Hurtful Pain (demonstracja prędkości)

Informacje Edytuj

  • Atrybut: Smuga świateł o zmiennej barwie
  • Wiek: 19 lat
  • Kolor oczu: Zmienne (głównie odcienie niebieskiego)

Osobowość Edytuj

Hajime to dość enigmatyczna postać. Nie zbyt dużo o sobie mówić. Stara się robić to co lubi i robić to najlepiej jak potrafi, z różnym skutkiem. Z pozoru przyjazny i miły dziewiętnastolatek, który często wydaje się nieco starszy niż wskazuje na to jego wiek. Ma skłonności do perfekcjonizmu, dlatego też jego covery nie ukazują się zbyt często (każdy z nich musi być solidnie przesłuchany zanim pojawi się w internecie).

Ciekawostki Edytuj

  • Piosenka "VOiCE" była pierwszą piosenką wykorzystaną do demonstracji zarówno wersji VCV jak i pierwszego UTAU utworzonego przez NDash'a (pierwotne UTAU pochłonęła awaria dysku twardego).
  • Hajime Tameiki w wolnym tłumaczeniu oznacza "początek westchnienia".
  • Poprawność dotycząca wymowy języka japońskiego nigdy nie stanowiła priorytetu podczas tworzenia UTAU.

Dodatkowe linki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki