FANDOM

BW.0219 ~ EMILKA 
Conceptart
EMILKAorg.2
Płeć Kobieta
Wiek 14 lat
Wzrost 135 cm
Waga 650 kg
Autor TheWalkingFail
Ilustrator TheWalkingFail
Dawca Głosu TheWalkingFail
Narodowość Polka
Rasa Robot
Data wydania 14.02.2015r
Linki Oficjalna strona; YT

EMILKA to żeński UTAUloid autorstwa TheWalkingFail. Jej imię oznacza 'kogoś, kto rywalizuje' bądź 'zazdrośnika'. Jej typem jest robot wojenny, a modelem BW.0219. Przyjaźni się z Kisekine Jago. Ma starszego brata- Emila- który jest też jej genderbendem. Urodziny obchodzi 19 lutego. Jej atrybutem jest pistolet krótkiego zasięgu.

HistoriaEdytuj

EMILKA jest Polskim robotem wojennym. Została wyprodukowana w celu rozpoczęcia programu ochronnego świata przed potworami wychodzącymi z dna Trójkąta Bermudzkiego. Jednakże była pierwszym wyprodukowanym robotem, więc miała liczne usterki. Jedną z nich była zbyt wrażliwa czułość na niebezpieczeństwo i celowanie z broni we wszystko, co się rusza. Mimo, że jest polskim robotem, mówi po japońsku z polskim akcentem. Powodem tego błędu jest to, że robot był produkowany przy pomocy japońskiej technologii. Teraz BW.0219 uczy się zachowania ludzi i mowy polskiej. Pod jej przepaską na oko jest celownik, który po odsłonięciu ujawnia wyżej wspomnianą wadę celowania we wszystko co się rusza, albowiem EMILKA atakuje wtedy dosłownie wszystko co tylko drgnie, nawet najbliższych.

OsobowośćEdytuj

Jest dość chłodna (pff, przecież jest zrobiona z metalu), trudno do niej zagadać, a co dopiero ją zadowolić. Często narzeka. Zabawy wszelkiego rodzaju uważa za "zbyt dziecinne". Jest złośliwa i oschła, ale dla tych, którzy obdarzyli ją swoją przyjaźnią, może skoczyć w ogień. Mimo jej wieku wgrano jej oprogramowanie, dzięki któremu ma różne humory i potrafi zachowywać się jak małe dziecko. Nigdy nie zainstalowano jej antywirusa, więc często łapie jakieś wirusy. Lubi strzelaniny, czarny humor i samotność ale nie lubi natrętnych ludzi, kompromitacji i zupy.

GaleriaEdytuj

VoicebankEdytuj

Emilka Act 1 

W planach: Emilka Act 2 [Append: Scream of Dollmaker; Chuu Chuu (Mouse) ;Sakebi ;Whisper ;Sweet Valentine ;Adult ;Childish ;Double ;Depression] 

EMILKA: CV japońskie
Optymalne gatunki Prawdopodobnie wszystkie
Optymalne tempo Nieznane
Aliasy Romaji do hiragany
Ilość próbek Nieznana
Optymalny zakres F3~A4
Wersja Act1
Przykładowa piosenka Tokyo Teddy Bear

Zalety
Na wysokich tonach czasem można odnieść wrażenie krzyku co dodaje trochę emocji do jej śpiewu.

Słabości
Ma problem z głoskami zawierającymi "u", ponieważ słychać wtedy szumy, ale wciąż następują próby pozbycia się tego błędu.

Zdarza się, że niektóre głoski są nie dośpiewane.

Zasady użytkowania, obejmujące też  inne utauloidy autorkiEdytuj

  • Nie przywłaszczaj sobie Emilki tzw. nie mów, że jesteś jej autorem.
  • Nie używaj jej w celach komercyjnych.
  • Nie kopiuj jej vb i nie rozpowszechniaj bez zgody autorki.
  • Kiedy tworzysz cover piosenki, fan art albo cokolwiek z jej udziałem, koniecznie napisz kto jest jej autorem.
  • Zabrania się używać do piosenek o tematyce dorosłej (lekko zboczone mogą być) , religijnych, wyrażające poglądy polityczne bądź obrażających innych ludzi.

Jeżeli masz do mnie (autorki) jakieś pytanie, możesz zadać je na mojej tablicy.

Z góry proszę o nie zmienianie informacji. Wyjątek stanowią literówki, błędy w kodach lub zmiany tabelki.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej japoński jest spolszczony
  • Na początku jedna z jej rąk miała być zamieniona lufą od strzelby
  • Została wymyślona na lekcji języka Polskiego

Więcej z Fandomu

Losowa wiki