FANDOM

【AL!CE.16】
Conceptart
Alice16bykitcat190.png
Płeć Kobieta
Wiek Nieznany/17+
Wzrost 170 cm
Waga

58 kg

Typ/model 14
Autor Kitcat190/Alice
Ilustrator Kitcat190/Alice
Dawca Głosu KItcat190/Alice
Narodowość  Nieznana
Rasa Prawdopodobnie człowiek
Data wydania 21 września 2014
Linki utau.wiki

AL!CE.16 to żeński UTAUloid autorstwa Kitcat190/Alice. Została stworzona 21 września 2014. Jej atrybutem jest czapka Mikołaja lub jej pluszak, Mr. Bunny. Symbolami związanymi z nią są króliki, galaktyki, wiry i czapki Mikołaja.

OsobowośćEdytuj

Ekscentryczna i nieco dezorientująca. Alice jest obdarzona raczej bujną wyobraźnia i wiecznie buja w obłokach. Zawsze próbuje odnaleźć prawdziwe znaczenie nawet najdrobniejszej rzeczy. Jest jednak również znana jako głośna, irytująca i czasem zdystansowana. Często się głęboko zamyśla i wtedy wydaje się ignorować innych. Czasem może wydać się dość nietaktowna, mówiąc w zwykle formalnym sytuacjach potocznie. Ma jednak silne poczucie wartości, jest osobą ciepłą i łatwo się ekscytującą. Potrafi niczym petarda zmienić się z łagodnej w eksplozję energii w kilka sekund. Potrafi manipulować innymi, choć zwykle w dobrej intencji. Ten wolny duch będzie zawsze robić, co tylko uważa za słuszne, nawet jeśli sprzeciwia się to regulaminom i zasadom. Lubi zabawiać innych śmiesznymi historyjkami i z łatwością wciela się w różne postacie. Mimo wszystko potrafi być trochę zbyt dramatyczna, niezgrabna, bardzo chaotyczna i uparta. Ze względu na jej niezgrabność ma skłonność do przypadkowych zranień i nagłych chorób. Trochę z niej typ poszukiwacza przygód, znakomicie orientuje się w terenie. Jest mocno nastawiona na uczucia osób wokół niej, często potrafi odczytać emocje trawiące ich od środka i zajrzeć do ich głów. Właśnie z tego powodu raczej nie chce żadnych głębokich relacji o romantycznym zabarwieniu i ma silny lęk przed samotnością i zranieniem. Nierzadko dość niestabilna emocjonalnie - gdy już wpadnie w dołek, bardzo trudno jej z tego wyjść.

Lubi: próbować nowe rzeczy, nawiązywać związki, bycie trollem, grać w gry, jeść i piec, opowiadać niestosowne żarty i czytać.

Nie lubi: bycia skomplementowaną, ostrego jedzenia, potrzeby załatwienia się, uczucia niektórych materiałów, większości owadów i aroganckich ludzi.

Ulubione jedzenie: smażony kurczak, ryż.

Hobby: pieczenie, rysowanie, jedzenie, jedzenie i jeszcze raz - jedzenie.

Zachowania: gryzienie paznokci, wyrywanie rozdwojonych końcówek, wydawanie dziwnych dźwięków.

Zachowania które ją irytują: kopie już istniejącej kopii, pocieranie materiału dłońmi, smrodu.

Fobie: trypanofobia, nyktofobia

GaleriaEdytuj

VoicebankEdytuj

AL!CE.16
Aliasy romaji do hiragany
Przykładowa piosenka Q

ŻEBY POBRAĆ VOICEBANK PROSZĘ ODWIEDZIĆ TĘ STRONĘ

Rozszerzenia językowe Edytuj

  • FRANCUSKI: *wkrótce*

Więcej z Fandomu

Losowa wiki